wtorek, 17 kwietnia 2018

Kim jesteś

Zapytałaś mnie "Kim dla ciebie jestem?"
Nie odpowiedziałem Ci
Ale gdybyś usłyszała moje myśli

Twoim oczom ukazałby sie piękny obraz
Spoglądam na niego każdego dnia
Wisi w sklepowej witrynie
I chociaż mnie stać
Wiem, że on nie chce wisieć na mojej ścianie

Do Twoich uszu dobiegłaby cicha muzyka
Ale jakże piękna w delikatności swojego brzmienia
Muzyka niesłyszalna nigdzie tylko w wyobraźni
Zaklęta wewnątrz winylowej płyty
W domu bez adaptera

W Twoje nozdrza dostałaby sie też woń
Której nigdy nie mogłaś poczuć
I nigdy nie poczujesz
Bo, czy można poczuć zapach ciekawości?

Reszta moich myśli zaś
Nie zasługiwała na poezję
A ja nie odpowiedziałem,
Z tego powodu, że wciąż nie wiem.
Kim dla mnie jesteś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

The Clearless Journey